10 april 2016

VALLMO

Söndag kväll och denna helgen är snart slut och jag ska snart krypa till kos.
Det har varit en helg bestående av dansuppvisning, hjälpt till med en dukning och kalas i dagar 3.
Födelsedagsbarnet somnade nöjt och trött in.

Vi har haft tur med vädret och det är alltid lika underbart när solens strålar tittar fram.
På instagram har jag sett att många har fotograferat en helt fantastisk ljuvlig blomma och när jag
såg att Två Stolar i Gnosjö hade fått in vallmo som snittblomma svängde jag förbi där och inhandlade några.
Med vädret som har varit så jag fotograferat massa bilder på denna skönhet.
Ni kommer att få se en hel del av den här på bloggen fram över.
Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra