16 november 2014

NY FANTASTISK MATTA FRÅN COOSY

När sommaren kommer och värmen känner jag för rena trägolv, men så fort kölden kommer krypande så är det dags att plocka fram mattorna för att få ett mer ombonat.
I köket har jag saknat en matta men när hela familjen var på en utflykt till Värnamo och jag upptäkte att en ny affär hade öppnat längst ner i Pelikanhuset som heter Coosy.
Där inne fanns hur många härliga mattor som helst och när jag gick där i från kände jag mig helt lyrisk.
Äntligen hittat en matta som jag bara ville ha.
Det tog några veckor innan jag bestämde mig för att slå till och nu ligger den så fint i vårt kök.
 
 
 
Denna modellen heter Nya Zeeland och är 160x230 cm.
Den är gjord av 90% ull och 10 % Bomull.
Den finns i olika Utförande.
 
 
 
 
Absolut en ny favorit här hemma.

Du kan hitta mer info på deras Facebook sida
Klicka HÄR för att komma dit
De har även en hemsida
HÄR

Go Söndag!
KRam
Sandra
 

4 kommentarer :

  1. lecker!!! ich liebe ihren stil und vor allen dingen den runden hocker, auf dem die schokolade liegt!!! liebe grüße von angie und einen schönen abend

    SvaraRadera
  2. Supersnygg! Så där varmt mysig.. Jag blir också helt lyrisk! ;) Ha en fin måndag!

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra