30 november 2012

Årets - AdventsLjusstake -

Så här blev årets adventljusstake som går i naturens färger.
En gammal brödkorg var det som startade det hela och så ville jag ha det så enkelt som möjligt.
Ljus,kanel,bruntband coh de så kottarna kommer från Två Stolar i Gnosjö.

Igår var jag iväg och handlade julklappar till barnen på Gekås så nu kan man bocka av det på listan.
I helgen tänkte jag fixa lite mysigt ute, baka lussekatter, göra kransar och tända det första ljuset.

Ha nu en mysig första adventshelg!
kram
sandra

15 kommentarer :

  1. Fin adventsstake! Ha en fin advent!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Jättemysig och jag älskar kanel. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. God Morgon Sandra !

    Vilken jätte fint advents ljus take.
    Så fint med naturens färger.
    Skönt att ha klapparna handlade.
    Jag har det kvar...
    Ha en fin advents helg du med ! Kram

    SvaraRadera
  4. Så härligt att jag hittade hit till din underbara blogg igen! Tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  5. Så fin adventsstaken blev..
    Måste fixa till min som står i hallen med lite mossa, skall bara hitta tiden att ge mig ut i skogen :/

    Ha en fortsatt fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej Sandra.

    Vilken härlig ljusstake du gjort.
    Underbar helg som väntar oss :) den första i julfirandet.
    Ha en underbar sådan.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  7. Hei, Nydelige bilder og stemning hos deg som alltid. God helg! klem Siv:-)

    SvaraRadera
  8. hej Sandra
    jisses,GILLA :)
    fint med kanelen......
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  9. Vilka härliga bilder! Och finfin adventsljusstake, gillar att du använde en brödkorg=)

    SvaraRadera
  10. Thanks , I've recently been looking for information approximately this subject for a long time and yours is the best I have discovered so far. However, what concerning the conclusion? Are you positive about the supply?
    Also see my web site > free iphone

    SvaraRadera
  11. Idag utses vinnaren i min utlottning<3

    SvaraRadera
  12. Jättefiiiin ljusstake, men du, inte är det en brödkorg inte utan en ostkorg! En sån som man hällde ostmassan i så att vasslen kunde rinna av! GRATTIS till utnämningen förresten! Och en mysig Advent änskar jag dig!

    SvaraRadera
  13. Flot og naturligt - lige som jeg kan lide det :-)

    Kh. Marlene

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra