6 september 2011

Jag gillar grönt....

Tisdag och jag som alltid brukar uppdatera bloggen på måndagar, tyvärr blev det inte så denna veckan eftersom min helg inte alls blev som tänkt.
Har känt mig krasslig en tid och konstant täppt och i helgen så började jag få huvudvärk som gick ner i tänderna och upp mot ögat, misstänkte bihåleinflamation.
Var hos läkare igår och mina misstankar var helt korrekt, inte konstigt att jag inte har haft någon ork.
Vi hann dock fixa lite i helgen och det gröna skåpet har kommit upp i köket, visar imorgon.

Idag kör jag också på lite grönt och visar en gammal drickaback jag fyndade på senaste loppisturen.
Gillar verkligen den gröna sköna färgen...

Tusen och åter tusen tack för att gulliga kommentarer ang. vår bröllopsdag, vi gjorde dock inget speciellt eftersom jag inte kände mig på g.

En fin tisdag till Er så syns vi imorgon!
Kram
Sandra

19 kommentarer :

  1. Fin back! Matchar den mormorsrutiga filten alldeles ypperligt :)

    Krya på dig!!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint..
    Här har du en till som är risig, är såå himla förkyld jag också...ingen ork till någonting..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt att vara sjuk....min hosta hänger i här med ;( Vilken läcker back, hade jag gärna hittat ;)))
    Krya på dig!
    kram susanne

    SvaraRadera
  4. Vad trist, hoppas du känner dig bättre idag!
    Så läckert med den gröna backen...
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Grönt är skönt!

    Krya på dig, kram!

    SvaraRadera
  6. Hejsan vännen!
    Vilken underbar back du kommit över, skulle nog behöva gå i loppisskola hos dig ;) du har verkligen näsa för att hitta rariteter.
    Så du är oxå sjuk, tror halva blogglandia är dåliga. Kanske det smittar via nätet hihii..
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Hoppas du kryar på dig snart! Vilken härlig back! Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Hej Sandra!

    Vilken fin bröllopsbild!

    Jag har missat flera fina inlägg här hos dig...härligt att läsa ikapp! Men mindre roligt att bli sjuk...hoppas du blir kry snart!

    Vad läckert det såg ut att sticka äpplen på stället lite längre ner...och bilden idag är helt ljuvlig i sina färger...

    Må så gott!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  9. Grönt är skönt...härlig drickaback:)) Krya på dig vännen...

    kram kråke

    SvaraRadera
  10. Bra att du gick till doktorn, sånt där är jobbigt. Hoppas det vänder nu och du blir bra. Jättefin back, precis som ljusstaken.
    Kramar och krya på dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Hej Sandra.
    Hoppas verkligen att du kryar på dig snart, det är inte roligt att gå omkring på halvfart.
    Underbart bröllopskort, Grattis i efterskott.
    Stor till dig kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Här är också grönt en färg som gillas mycket!
    Krya på dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. Tråkigt att vara sjuk. Krya på dig! Fin bild och back :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  14. Fint alltihop ! Krya på dig !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  15. Hej Sandra.
    Härligt med lite grönt:)
    Usch vad trist att du blivit sjuk, krya på dig.
    Kram Kristina
    ps, fin bild från bröllopet:)

    SvaraRadera
  16. Kanonfin back!!!
    Krya på Dig:)

    Kram M

    SvaraRadera
  17. Vilken fin back du har hittat. Jag är också svag för gröna saker. Som tillexempel de där gröna kulörerna som finns i det där huset som Leila hyr i Frankrike.

    SvaraRadera
  18. fint!
    och krya på dig, lät inte alltför sköönt =(
    ha de gott

    SvaraRadera
  19. Ah - men vilken tur att du fått reda på vad det är nu. Då kommer du alldeles snart att må bättre igen :)

    Snygg back!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra