7 januari 2010

Vintervackert!
Vilket väder vi har, kan inte minnas senast det var så här mycket snö och kallt. Både jag och min man, mest min man älskar att åka snowboard. Så när det igår hade kommit massa nysnö var han uppe och åkte i vår lokala skidbacke Isaberg. Han var helt salig när kom hem. Jag stannade hemma och tog hand om barnen denna gången, ska nog bli något åk för mig oxå. Barnen är inte så gamla att de kan åka ännu, men våran 2 åring Tristan
har åkt på sin snowboard i vår lilla backe på baksidan.
Pappa upp i dagen, såååååå söt:)
Bilden är tagen från våran glasveranda , underbart vackert. Följetongen fortsätter med nästa projekt, våran minsting Elvis ska få ett eget rum.
Hela vårat hus går i vitt förutom i barnens rum.
Tristans rum går i lime och turkos, och Elvis rum ska vara rött, vitt och svart.
Ska bli så kul att börja med detta projekt, bara ett litet problem.
Hela rummet är fullsmockat med saker att det inte går att komma in.
Men det är väl Bara att börja röja....


Ha det så ljuvligt i vintervädret!
Sandra



1 kommentar :

  1. Hej!

    Åh vad vackert det ser ut genom fönstret..!

    Isaberg har vi inte så långt till heller, så vi har funderat på att åka lite skidor men det är ju så himla kallt :) Kanske på söndag om det blir lite varmare.

    Köksrenovering..ja vi har velat länge fram o tillbaks, det är ju som du säger mycket pengar och jobb, men vi har äntligen beslutat oss för att börja nu inom några veckor.

    Det kommer göra mycket att ni river lite väggar, det blir mycket ljusare och kommer kännas härligt.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra