9 januari 2010

Slut på lugnet
Imorgon är det sista dagen på julledigheten, även om jag är mammaledig så väntar en vardag. Det ska bli skönt att få tillbaka lite rutiner, men kommer att sakna att ha mannen hemma.
Alltid lättare att vara 2 än 1.
Nu ska jag sätta mig och mysa i våran soffa och titta på en gammal goding.
" Because I said so"
En härlig chickflick
Soffan är en Eketorp från Ikea.
Det virkade överskastet hittade jag billigt på second hand.
En gammal sliten jutesäck och ljuvliga kuddar från HM ger ett härligt intryck.
Älskar de vita med volang, ska nog skaffa några till.
Ha det så gott!
kramilikram
SAndRa

2 kommentarer :

  1. Hei Sandra!

    Godt nytt år ønsker jeg deg!! Og takker deg så mye for dine fine jeg hilsener inne hos meg, det ble jeg så glad for :)

    Hvilken herlig sofa du har, med fine myke puter. Har fått sånn sans for skrift og nummer i innredningen, og det er en herlig kontrast til det romantiske synes jeg. For en lykke og finne ett sånt gammelt heklet pledd. Sist jeg var på tur fant jeg et som jeg forelsket meg helt i. Mer enn 1000 Svenske kroner skulle dem ha, men min søster klarte og prute ned til 500. Nå ligger det så vakkert på min søsters seng :) Ja noen ganger har man flaks, andre ganger ikke.

    Ha det så mysig i kveld,
    Klem Aina

    SvaraRadera
  2. Hej,
    såg det virkade överkastet... tror jag har ett här hemma... om du behöver fler : )

    Har missat allt dit bloggaden men kul att titta in här igen...
    Mycket fint på G... lite svart, rivna väggar... härligt som vanligt!

    kramiz "faster"

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra